27 September 2009 03.05

Hej!
Kan ju börja med att välkomna alla till min nya blogg. Mitt kära barnbarn har sett till att jag fått en check design nu. Jag förstår mig inte riktigt på dessa funktioner i dagens samhälle. Men det här får bli det i stället för min dagbok som ligger i översta lådan på ekbyrån jag köpte förra sommaren. Hoppas jag kan dela med mig av något roligt. Kan ju börja med att berätta lite om mig själv.

Jag är en oftas glad, lite envis dam i sina äldre dar, hela 73 år. Ulla är mitt namn, väljer tyvärr att cencurera bilderna på mig själv, då jag inte vill att allmänheten ska ta del av mitt utseende. Men kommer bjuda på mycket mer än bara bilder. Tycker om att umgås med mina vänninor, och syjuntor är en stor del av min fritid.

Det var väl allt för mig denna gång. Skall traska till köket och ta ut pajen från ugnen nu.

Ha det så bra.
Med vänliga hälsningar.
Eran Ulla.


Kommentarer
Postat av: Britt-marie Eriksson

Du verkar ha haft en fin dag Ulla.

Sköt om dig!

2009-09-27 @ 03:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0